First post from my newest toy


Yup, I know I haven’t written a new post in ages. I guess it’a combination of a new job, a new town, the hunt for a new pace to live, organizing everything for the move from Berlin to Stuttgart all together. It’s a bit much of organizing for one guy, I guess. But in three weeks it should be over (or at least the most of it), ‘coz then my stuff will be in my new, renovated home and the previous one will have a new Mieter. In the meantime I’ve surprised myself with a nice new tablet-computer, which I’m taking with me everywhere. Only my second SIM-card has not yet arrived, but that’ll change soon I hope. Till now I’m very happy with my Samsung 10.1 tablet! I’d advise everyone to get one and not buy an iP@d.
But anyway, this saturday I get the keys to my new home and I’ll start painting all three (!) rooms and give the floor some treatmentto make it look a bit newer and fresher.

3 thoughts on “First post from my newest toy

  1. Blij dat je weer wat schrijft! Ik heb de afgelopen tijd zitten zoeken naar leuke prijsjes om naar Stuttgart te reizen, trein, vliegtuig, maar dat is geen tientjeswerk zoals vliegen naar Zuid Frankrijk! Het had me leuk geleken om jou de komende week te helpen met verven en dozen uitpakken, maar ben dus bang dat dat niet is gelukt. Hopelijk lukt het je allemaal, een weekje langer in de verhuistroep maakt ook niet uit toch? Veel succes in elk geval en ik hoop dat je het heel erg naar je zin zult hebben op je nieuwe adres!

    • Oh, dat is jammer, maar ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat de beste (lees: goedkoopste) verbinding tussen Stuttgart en Noord-Brabant is…misschien via Brussel. Dat is iets, dat ik later nog wel eens kan uitzoeken. Afgelopen maandag heeft mijn verhuurder in berlijn me iig prettig verrast met de mededeling dat ik niet hoef te behangen, verven voldoet. Pfui, da’s een pak van mijn hart. En wanneer ik ook nog zelf een nieuwe huurder vinden kan, hoef ik niet eens te renoveren: ik doe mijn vaatwasser kado in ruil voor de renovering! Scheelt me ook nog een retourtje vliegen , da’s ook weer minstens 150 Öro….
      Een paar helpende handjes bij verven zouden in Stutti wel welkom zijn, maar ik doe het gewoon op mijn gemak: tijd genoeg. 13 Dec staat mijn boeltje hier, als alles goed loopt. Ik ben langzaam wel aan een beetje rust toe…

Comments are closed.