Die Schwäbische Küche


…da geht nichts ohne Spätzle und ein deftiges Stück Tier…

2 thoughts on “Die Schwäbische Küche

  1. om 00:00 bij de Jumbo? Goh, jammer dat de Schwaben hun openingstijden niet zo flexibel hebben 😀
    Maar een kip met zijn armen over elkaar…. daar ben ik toch even verbaasd..die zou ik in de vriezer laten liggen, denk ik 😉 dat riekt naar genetische creativiteit..ofzo… 😉

  2. Tja, da’s hier ook het moeilijkste hier: ze kijken niet op n glas. Het beste in de winter is de zgn. Besenwirtschaft, dat zijn wijnbauern, die in de herfst en winter ook n restaurant mogen openen… yumme!
    Met appelmoes? Daar passen de Schuppfnudeln goed 😉 yammie… je hoort t al: de Schwäbische keuken bevalt me prims, ik ben vast al 5 kg X-tra
    p.s. n bio-kip smaakt altijd beter!

Comments are closed.